Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Страничка психолога

Оныншы сынып оқушыларына бейімделу

Ата-аналарға арналған ұсыныстар

 

Сәтті бейімделудің белгілері қандай?

  1. Баланың оқу процесіне қанағаттануы. Ол (ол) мектепті жақсы көреді және өзін сенімсіз немесе қорқыныш сезінбейді.
  2. Бала бағдарламаны қаншалықты оңай жеңеді. Егер бағдарлама дәстүрлі болса, бала оқуда қиналатын болса, оны қиын уақытта қолдап, баяулығы үшін орынсыз сынамау керек, сонымен қатар оны басқа балалармен салыстырмау керек. Барлық балалар әртүрлі.
  3. Бағдарлама күрделі болса, мұндай жүктеме бала үшін шамадан тыс екенін мұқият қадағалаңыз. Мұны уақытында түзеген дұрыс, әйтпесе денсаулыққа қатысты мәселелер басталады. Мүмкін басқа сыныпта жүктеме аз болса, бала өзін жайлы сезінетін шығар?
  4. Алдымен студенттің жетістікке деген сенімін ояту өте маңызды, оның үмітсіздікке бой алдыруына жол бермеу («Мен табысқа жете алмаймын!»), әйтпесе сіз өте ұзақ уақыт бойы апатиямен күресесіз.
  5. Сәтті бейімделудің белгісі – баланың оқу тапсырмаларын орындау кезіндегі дербестік дәрежесі, тапсырманы өзі орындауға әрекеттенгеннен кейін ғана ересек адамның көмегіне жүгінуге дайын болуы.
  6. Баланың мектеп ортасына толыққанды бейімделуінің ең маңызды белгісі оның сыныптастарымен және мұғаліммен тұлғааралық қарым-қатынасына қанағаттануы.

Қандай мүмкіндіктер қажет

Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарын қарастырыңыз ба?

Егер сіздің балаңыз басқа мектептен 10-сыныпқа көшкен болса, оның сыныптастарымен қарым-қатынас орнатудың маңызды қажеттілігіне сезімтал болыңыз.

Бұл жастағы кейбір балалар өздерінің кәсіби бейімділігін шешеді, дегенмен психологтар мамандық таңдау ұзақ уақыт бойы жүретін дамып келе жатқан процесс екеніне ерекше назар аударады.

Бұл процесс «аралық шешімдер» сериясын қамтиды, олардың жиынтығы түпкілікті таңдауға әкеледі.

Дегенмен, жоғары сынып оқушылары бұл таңдауды әрқашан саналы түрде жасай бермейді және көбінесе болашақ жұмысының қолайлы саласын сәтті таңдайды. Демек, олар объектілерді «пайдалы» және «қажетсіз» деп анық ажыратады, бұл соңғысының еленбеуіне әкеледі. Егер бұлай болса, қандай да бір салада пайда болған қызығушылыққа мұқият назар аударуға тырысыңыз, балаға оның білімін тереңдетуге көмектесіңіз, баланы тартымды мамандықпен таныстыруға мүмкіндік табыңыз — егер ол қате таңдау? «Өтпелі хобби» үшін кейінірек ақша төлегенше, адамды уақытында қайта бағдарлаған дұрыс.

Егде жастағы жасөспірімдердің тағы бір ерекшелігі — ата-аналарды қуанта алмайтын оқу іс-әрекетіне деген қызығушылықтың қайта оралуы. Әдетте, бұл уақытта балалар мен ата-аналар пікірлес адамдарға айналады және кәсіби жолды таңдау бойынша белсенді түрде пікір алмасады.

Ата-аналардың көпшілігі балаларының жоғары білім алғанын қалайды. Бірақ жоғары сынып оқушысының жалпы академиялық дағдылары қаншалықты екенін көп адамдар ойламайды, ол қалай оқу керектігін біледі ме?

Оны алу әдісіне емес, алған білім көлеміне шамадан тыс мән беру жоғары оқу орындарына түскеннен кейін бұл бала үшін негізгі қиындыққа айналуы мүмкін. Сондықтан, болашақ талапкер конспектілеуді біледі ме, жоқ па, жазба жұмысын пішімдеу және реферат жазуда қарапайым дағдылары бар-жоғын байқауға тырысыңыз.

Дегенмен, ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынаста кейбір қиындықтар да бар. Бұл ата-аналардың кіруіне жиі тыйым салынған жасөспірімдердің жеке өміріне қатысты. Қарым-қатынасты шебер мөлшерлеу және баланың жеке кеңістігіне деген құқығын құрметтеу арқылы бұл кезең өте ауыртпалықсыз өтеді. Бұл жастағы құрдастардың пікірі балаларға ересектердің пікірінен әлдеқайда құнды және беделді болып көрінетінін ескеріңіз. Бірақ ересектер ғана жасөспірімдерге мінез-құлықтың оңтайлы үлгілерін көрсете алады, қарым-қатынасты қалай құру керектігін өз үлгісімен көрсете алады.

Көбінесе 10-сыныпта айқын мәселе туындайды — қарқынды 9-сыныптан кейін және он бірінші сыныпты бітіргенге дейін демалуға деген ұмтылыс.

Жоғары сынып оқушылары ересектерден алыстап кетпеуі үшін оның мінез-құлқы сізді алаңдататын нәрсе туралы алаңдаушылықты егжей-тегжейлі түсіндіруіңіз керек. Сіз оның жасында жіберіп алған мүмкіндіктеріңіз туралы айта аласыз, бірақ тітіркенусіз немесе үйретусіз.

Сіз әртүрлі жастар құбылыстары мен тенденцияларына бағдарланғаныңыз жөн және жасөспірімдерді қызықтыратын нәрсенің бәрі бос сөз деп алдын ала айтпағаныңыз жөн.

Өзіне сенімді болу үшін бала құрбыларының не нәрсеге қызығатынын білуі керек. Қызыңыздың немесе ұлыңыздың таңдаған стилі мен макияжын ұнатпасаңыз, оны мазақ етпеңіз немесе оған тыйым салмаңыз, бірақ нақты нені ұнатпайтыныңызды, неге және стильді қалай өзгерту керектігін түсіндіріңіз.

Ұлдар мен қыздар 10-сыныпта оқу уақытын достарымен сөйлесуге, үйден тыс уақытта көбірек өткізуге және достарын жиі шақыруға дайын емес. Мазасыздықтарыңызды түсіндіріңіз; олар дәлелді және негізді болуы керек, бірақ категориялық емес.

Түзетулер мен моральдық ілімдер көмектеспейді, бірақ сізді бір-біріңізден алыстатады. 10-сыныпта оқушылар қайда оқуға түсетінін түпкілікті шешуі керек. Егер нақты шешім қабылданған болса, емтихандарға дайындықты бастау үшін кейбір қадамдар жасалуы керек. Қосымша ақпарат алу үшін әртүрлі мекемелердегі ашық есік күндеріне барыңыз.

Ата-аналар мен мұғалімдер қажетті пәндер бойынша білімдерін бағалай алады және ең «ақсақ» пәндерге дайындықты бастайды. Дәл 10-сыныпта бұл сабақтар уақытылы болады. Осы уақытта алаңдаушылықтың жоғарылауы тәжірибені күшейтеді.

Балаларыңызбен көбірек сөйлесіңіз, олардың өміріне қызығушылық танытыңыз. Олар тек ересек адамдар сияқты, олар әлі де сіздің көмегіңізге мұқтаж.

 

 

 

 

 

 

Адаптация десятиклассников

Рекомендации родителям

 

Каковы признаки успешной адаптации?

  1. Удовлетворенность ребенка процессом обучения. Ему (ей) нравится в школе, он не испытывает неуверенности и страхов.
  2. Насколько легко ребенок справляется с программой. Если программа традиционная, а ребенок испытывает затруднения при обучении, необходимо поддержать его в трудный момент, не критиковать излишне за медлительность, а также не сравнивать с другими детьми. Все дети разные.
  3. Если программа сложная, внимательно следите, не является ли такая нагрузка для ребенка чрезмерной. Лучше вовремя откорректировать это, иначе начнутся проблемы со здоровьем. Может быть, в другом классе, с меньшей нагрузкой, ребенок почувствует себя комфортнее?
  4. Очень важно на первых порах вселить в школьника уверенность в успех, не позволять ему поддаваться унынию («У меня ничего не получится!»), иначе бороться с апатией вы будете очень долго.
  5. Признак успешной адаптации — степень самостоятельности ребенка при выполнении им учебных заданий, готовность прибегнуть к помощи взрослого лишь ПОСЛЕ попыток выполнить задание самому.
  6. Самым важным признаком того, что ребенок полностью освоился в школьной среде, является его удовлетворенность межличностными отношениями с одноклассниками и учителем.

 

Какие особенности необходимо

учитывать родителям старшеклассников?

Если ваш ребенок перешел в 10 класс из другой школы, то отнеситесь с пониманием к важной потребности ребенка наладить взаимоотношения с одноклассниками.

Некоторые дети в этом возрасте определились со своими профессиональными предпочтениями, хотя психологи обращают особое внимание на тот факт, что выбор профессии — развивающийся процесс, который проходит в течение длительного периода.

Этот процесс включает в себя серию «промежуточных решений», совокупность которых и приводит к окончательному выбору.

Однако старшеклассники делают этот выбор не всегда осознанно и зачастую принимают решение о предпочитаемой области будущей трудовой деятельности под влиянием момента. Следовательно, они явно дифференцируют предметы на «полезные» и «ненужные», что вызывает игнорирование последних. Если это так, попробуйте внимательно отнестись к возникшему интересу в какой-то области, помогите углубить ребенку свои знания в ней, обязательно найдите возможность познакомить ребенка с привлекательной профессией — а вдруг он ошибся с выбором? Лучше своевременно переориентировать человека, чем позже расплачиваться за «мимолетное увлечение».

Другой особенностью старших подростков становится возврат интереса к учебной деятельности, что не может не радовать родителей. Как правило, в это время дети и родители становятся единомышленниками, активно обмениваются взглядами на выбор профессионального пути.

Большинство родителей хотели бы, чтобы их дети пошли учиться дальше, получили бы высшее образование. Но не многие задумываются о том, насколько у старшеклассника присутствуют общеучебные навыки, умеет ли он учиться?

Чрезмерная акцентуация на объеме приобретаемых знаний, а не на способе их получения может привести к тому, что после поступления в высшие учебные заведения для ребенка это и станет главной трудностью. Поэтому постарайтесь понаблюдать  за тем,  умеет ли будущий абитуриент конспектировать, владеет ли элементарными умениями по оформлению письменных работ, написанию реферата.

Однако существуют и некоторые сложности во взаимодействии взрослых и детей. Это касается личной жизни подростков, куда вход родителям зачастую запрещен. При умелом дозировании общения, уважении права ребенка на личное пространство этот этап проходит достаточно безболезненно. Обратите внимание, что мнение сверстников в данный возрастной период представляется детям гораздо более ценным и авторитетным, чем мнение взрослых. Но только взрослые могут продемонстрировать подросткам оптимальные модели поведения, показать им на собственном примере, как надо строить отношения.

Нередко в 10-м классе возникает ярко выраженная проблема – желание отдохнуть после напряженного 9-го класса и перед выпускным одиннадцатым.

Для того чтобы старшеклассники не отдалялись от взрослых, нужно обстоятельно объяснить свои опасения, что именно вас беспокоит в его поведении. Можно рассказать о своих упущенных возможностях в его возрасте, но без раздражений и поучений.

Желательно, чтобы вы ориентировались в различных молодежных явлениях, направлениях, а не говорить заранее, что все, что интересует подростков — полная ерунда.

Ребенку для уверенности в себе необходимо знать, чем интересуются его сверстники. Если вам не нравится стиль и макияж, который выбрали ваша дочь или сын, не насмехайтесь над ним, не запрещайте, а объясните, что именно вам не нравится, почему, и как следует изменить стиль.

Юноши и девушки охотно используют время обучения в 10-м  классе для общения с друзьями, проводят больше времени вне дома, реже приглашают друзей к себе. Объясните свои волнения, они должны быть аргументированы и разумны, но не категоричны.

Назидания и нравоучения не помогут, а только оттолкнут вас друг от друга.  В 10-м классе необходимо школьникам уже окончательно определиться, куда они будут поступать. Если принято конкретное решение – следует предпринять какие-либо шаги для начала подготовки к экзаменам. Посетите дни открытых дверей в различных заведениях для получения более полной информации.

Родители и педагоги в состоянии оценить знания по необходимым предметам и по самым «хромающим» начать подготовку.  Именно в 10-м классе эти занятия будут своевременными. Повышенная тревожность в это время только усилит переживания.

Больше разговаривайте со своими детьми, интересуйтесь их жизнью. Они только кажутся взрослыми, им еще очень нужна ваша помощь.

 

 

Бірінші сынып оқушысының бейімделуі

Ата-аналарға арналған ұсыныстар

 

Мектепке бару — баланың өмір жолындағы жаңа қадам. Бұл дәрежеге өту көбінесе бала үшін де, ата-ана үшін де қиын кезең болып табылады, өйткені бұл олардың өміріне үлкен өзгерістер әкеледі.

Аға мектеп жасына дейінгі баланың өмірі бірінші сынып оқушысының өмірінен айтарлықтай ерекшеленеді:

  • Мектеп жасына дейінгі балалар топтағы ең үлкен балалар болып саналатын балабақшадан айырмашылығы, бірінші сынып оқушылары ең кішкентай оқушылар болып табылады.
  • Балабақшада баланың күнделікті тәртібі жұмсақ болса, мектепте нақты тәртіп пен қатаң тәртіп болды.
  • Бірінші сынып оқушысы ойыннан оқу-танымдық әрекетке көшуі қажет.
  • Балалар оларға қойылатын талаптардың неғұрлым қатаң жүйесіне бағынады.
  • Бірінші сынып оқушысының айналасында үлкендер де, балалар да көп жаңа адамдар пайда болады, олармен байланыс орнату қажет.

Осылайша, бірінші сынып оқушысы өзінің үйреншікті өмір салтының, әлеуметтік жағдайының өзгеруін, жетекші қызмет түріне ауысуды бастан кешіреді. Осы өзгерген жағдайларға бейімделу процесі бейімделу деп аталады.

      Бірінші сынып оқушысын мектепке бейімдеу – баланың әлеуметтену, қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің жаңа жүйесіне ену процесі.

 

Бірінші сынып оқушысы үшін бейімделу екі аптадан алты айға дейін созылуы мүмкін

Баланың мектеп ортасына бейімделуінің сәттілігіне сыртқы және ішкі факторлар әсер етеді.

Сырттай оқушылар мен оқушы арасындағы жағымды қарым-қатынастар; мұғалім мен оқушының оң қарым-қатынасы; сыныптағы жағымды психологиялық ахуал; белгілердің болмауы; қолайлы отбасылық қатынастар.

Бейімделудің ішкі факторларына баланың танымдық мотивациясы жатады; балалардың мектепке дайындығының барлық аспектілерін қалыптастыру; баланың психикалық және физикалық денсаулығы; баланың дұрыс әрекет ету және қиын өмірлік жағдайлардан шығу қабілеті.

Баланың мектепке сәтті бейімделуінің негізгі көрсеткіштері баланың мектепке деген оң көзқарасы, мектеп нормалары мен ережелерін қабылдауы, жақсы дамыған оқу мотивациясы, баланың жақсы эмоционалдық әл-ауқаты, адекватты мінез-құлықтың қалыптасуы болып табылады.

 

Бірінші сынып оқушысының мектепке бейімделу процесінде ата-ананың рөлі зор

Бейімделу кезеңі неғұрлым тегіс болса, баланың мектеп өмірі, оқудағы жетістіктері және құрдастарымен қарым-қатынасы соғұрлым қолайлы болады.

Бірінші сынып оқушылары үшін психологиялық көзқарас өте маңызды және ата-аналар үшін баласына өмірдің осы қиын кезеңінен ауыртпалықсыз өтуге көмектесу маңызды.

Бейімделу ұғымы «баланың мектепке дайындығы» ұғымымен тікелей байланысты және үш компонентті қамтиды: физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік немесе тұлғалық бейімделу.

Физиологиялық бейімделу

Мектепке физиологиялық бейімделудің бірнеше кезеңдері бар:

  1. Жедел бейімделу (алғашқы 2-3 апта) бала үшін ең қиын кезең. Осы кезеңде барлық жаңа әсерлер
  2. Баланың денесі оның барлық дерлік жүйелеріне айтарлықтай стресспен жауап береді, нәтижесінде қыркүйек айында көптеген бірінші сынып оқушылары ауырады.
  3. Тұрақсыз бейімделу – баланың ағзасы қолайлы, жаңа жағдайларға оңтайлы жауап қайтарады.
  4. Салыстырмалы түрде тұрақты бейімделу кезеңі — дене жүктемелерге аз кернеумен әрекет етеді.

Ұсыныстар:

  1. Режимді сақтау. Бірге орындайтын күн тәртібін жасаңыз. Күнделікті тәртіпті сақтау балаға физикалық және психикалық тепе-теңдікті сақтауға мүмкіндік береді, бұл эмоционалды тепе-теңдікті сақтауға мүмкіндік береді.
  2. Сабақтарды орындауды бастағаннан кейін оның әрекеттеріндегі өзгерістерді қадағалаңыз. Баланың зейінінің ұзақтығы 10-20 минуттан аспайды. Сондықтан мезгіл-мезгіл үзіліс жасап, балаға физикалық жаттығулар (жүгіру, секіру, билеу және т.б.) мүмкіндігін беру керек.
  3. Баланың дене белсенділігін қолдау (дене жаттығулары, ашық ауада ойындар, серуендеу және т.б.).
  4. Балаңыздың мектептегі оқуға бейімделу кезеңіндегі темпераментін ескеріңіз. Белсенді балаларға бір орында ұзақ отыру қиын, ал баяу балалар үшін мектеп ырғағына үйрену қиын.

Психологиялық бейімделу

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына бейімделу бойынша ұсыныстар балада дұрыс мотивацияны қалыптастырудан басталады. Таңертең мектепке қандай тілекпен баратыны оған байланысты. Нәтижеге қарамастан, жаңадан ашылған студенттің жаңа нәрсені үйренуге деген кез келген әрекеті анасы мен әкесінің назары мен қолдауына ие болуы керек. Егер бала отбасынан психологиялық қолдауды сезінсе, ол жаңадан және белгісізден қорықпайды және бұл сәтті бейімделу үшін өте маңызды.

Ұсыныстар:

  1. Балаңыздың оқушы ретінде дамуына қолдау көрсетіңіз. Егер сіз оның істеріне қызығушылық танытсаңыз, жетістіктерге байсалды көзқарас танытсаңыз, бұл бірінші сынып оқушысына жаңа жағдайларға тез үйренуге көмектесетін сенімділікке көмектеседі.
  2. Балаңызға мектепте кездесетін барлық қиындықтарда қолдау көрсетіңіз. Әр адам қателесуі мүмкін екенін түсінсін, бірақ бұл сізге бас тарту керек дегенді білдірмейді.
  3. Бірінші сынып оқушысының табысқа жетуге деген ұмтылысын қолдаңыз. Әрбір жұмыста оны мақтайтын нәрсені табыңыз. Есіңізде болсын, мақтау және эмоционалды қолдау («Жарайсың!», «Сіз өте жақсы жасадыңыз!») адамның интеллектуалдық жетістіктерін айтарлықтай арттыра алады. Ал егер сіз оның сабырлы және сенімді тұлға болып өсуін қаласаңыз, оны мақтауды ұмытпаңыз.
  4. Әр бала әртүрлі екенін есте сақтаңыз. Балаңыздың жетістіктерін басқалармен салыстырудың қажеті жоқ, оған біреуді үлгі етсеңіз де артық болмайды. Бұл мінез-құлық тек өзіне деген сенімділіктің төмендеуіне және оқудан қорқуға әкеледі.
  5. Оқу өмір ырғағын толығымен өзгертетініне қарамастан, баланың ойынға және демалуға уақыты бар екеніне көз жеткізіңіз. Уақытты дұрыс ұйымдастыру сізге көбірек жұмыс істеуге көмектеседі.
  6. Мектеп өмірінің басында пайда болатын мәселелерді назардан тыс қалдырмаңыз. Мысалы, егер сіздің балаңызда сөйлеу проблемалары болса, бірінші сыныптың соңына дейін олардан құтылу үшін логопедке баруды бастаңыз.
  7. Егер балаңыздың мінез-құлқы сізді алаңдатуға себеп болса, бұл туралы мұғаліммен немесе психологпен сөйлесіңіз.

Әлеуметтік бейімделу

Жеке немесе әлеуметтік бейімделу баланың жаңа рөлді — мектеп оқушысын қабылдауға деген ұмтылысы мен қабілетімен байланысты және бірқатар шарттармен қол жеткізіледі.

  1. Балаларда тыңдау, мұғалімнің іс-әрекетіне жауап беру, өз жұмысын жоспарлау, алынған нәтижені талдау қабілеттерін — яғни бастауыш мектепте табысты оқуға қажетті іскерліктер мен дағдыларды дамыту.
  2. Басқа балалармен қарым-қатынас орнату, үлкендермен қарым-қатынас орнату, басқаларға көпшіл және қызықты болу — яғни құрбыларымен және мұғалімдерімен тұлғааралық қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік беретін дағдыларды дамыту.
  3. Өзінің іс-әрекетін және сыныптастарының іс-әрекетін дұрыс бағалай білу, қарапайым бағалау және өзін-өзі бағалау критерийлерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру.

Ұсыныстар:

  1. Мектеп өмірінің басталуымен бірінші сынып оқушысы жаңа беделге ие болды — мұғалім. Балаңыздың ол туралы пікірін құрметтеңіз, оның көзінше мектепті немесе мұғалімді сынауға жол бермеңіз.
  2. Балаңыздың мектептегі қиын және жанжал жағдайларын байыппен қабылдаңыз; мұқият тыңдаңыз, шешуге көмектесіңіз. Есіңізде болсын, балалардың проблемалары ересектерге қарағанда оңай емес. Мұғаліммен немесе құрдастарымен жанжал эмоционалдық күйзеліс пен салдары бойынша отбасының ересек мүшесі мен оның жұмыстағы басшылары арасындағы қақтығысқа қарағанда ауыр болуы мүмкін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адаптация первоклассника

Рекомендации родителям

 

Начало школьного обучения — новая ступень на жизненном пути ребенка. Переход на эту степень часто является непростым этапом как для ребёнка, так и для родителей, так как вносит большие перемены в их жизнь.

Жизнь старшего дошкольника сильно отличается от жизни первоклассника:

  • В отличие от детского садика, где дошкольники считались самыми старшими детьми в коллективе, первоклассники являются младшими учениками.
  • В детском саду у ребенка был щадящий режим дня, тогда как в школе четкий распорядок и строгая дисциплина.
  • Первокласснику необходимо перейти от игровой к учебной познавательной деятельности.
  • Дети попадают в более строгую систему требований к ним
  • Вокруг первоклассника появляется много новых людей, как среди взрослых, так и среди детей, с которыми необходимо устанавливать связи.

       Таким образом, у первоклассника происходит смена привычного образа жизни, социального статуса, переход ведущего типа деятельности. Процесс приспособления к этим изменившимся условиям и называется адаптацией.

       Адаптация первоклассника к школе — это процесс социализации ребёнка, вступление в новую систему отношений и взаимодействий.

       Адаптация первоклассника может длиться от двух недель до полугода.

На успешность адаптации ребенка к школьной среде влияют внешние и внутренние факторы. 

К внешним относятся положительные взаимоотношения «ученик — ученик; положительные взаимоотношения «учитель — ученик»; положительная психологическая атмосфера в классе; отсутствие отметок; благоприятные семейные взаимоотношения.

Внутренние факторы адаптации включают познавательную мотивацию ребенка; сформированность всех аспектов готовности детей к школьному обучению; психическое и физическое здоровье ребенка; умение ребенка правильно реагировать и справляться с трудной жизненной ситуацией.

      Основными показателями успешной адаптации ребенка к школе являются положительное отношение ребенка к школе, принятие школьных норм и правил, сформированность мотивации учения, хорошее эмоциональное самочувствие ребенка, формирование адекватного поведения.

Важную роль в процессе адаптации первоклассника к школе играют родители.

Чем мягче пройдёт адаптационный период, тем благоприятней сложится школьная жизнь ребёнка, успехи в учебе и отношения со сверстниками.

Психологический настрой очень важен для первоклассников и родителям важно помочь ребёнку безболезненно пройти этот непростой жизненный период.

 

Понятие адаптации непосредственно связано с понятием «готовность ребенка к школе» и включает три составляющие: адаптацию физиологическую, психологическую и социальную, или личностную.

Физиологическая адаптация

В физиологической адаптации к школе выделяют несколько этапов:

  1. Острая адаптация (первые 2-3 недели) — самое тяжелое время для ребенка. В этот период на все новые воздействия
  2. организм ребенка отвечает значительным напряжением практически всех своих систем, в результате в сентябре многие первоклассники болеют.
  3. Неустойчивое приспособление — организм ребенка находит приемлемые, близкие к оптимальным варианты реакций на новые условия.
  4. Период относительно устойчивого приспособления — организм реагирует на нагрузки с меньшим напряжением.

Рекомендации:

  1. Соблюдение режима. Составьте распорядка дня, которому необходимо следовать вместе. Выполнение режима дня позволяет ребёнку сохранить физическое и психическое равновесие, что даёт возможность сохранения эмоционального равновесия.
  2. Приступив к выполнению уроков, следите за сменой его деятельности. Концентрация внимания у ребёнка не превышает 10 – 20 минут. Потому необходимо периодически прерываться и предоставлять ребёнку возможность физической разрядки (побегать, попрыгать, потанцевать и т.д.).
  3. Поддерживайте двигательную активность ребёнка (физические упражнения, игры на свежем воздухе, пешие прогулки и т.д.).
  4. Учитывайте темперамент своего ребенка в период адаптации к школьному обучению. Активным детям тяжело долго сидеть на одном месте, медлительным сложно привыкать к школьному ритму.

Психологическая адаптация

Рекомендации родителям первоклассников по адаптации начинаются с создания у ребенка правильной мотивации. Именно от нее зависит, с каким желанием он будет идти в школу по утрам. Любые попытки новоиспеченного ученика познать что-то новое, независимо от результатов, должны встречать внимание и поддержку со стороны мамы и папы. Если ребенок будет ощущать психологическую опору со стороны семьи, у него будет отсутствовать страх перед новым и неизведанным, а это крайне важно для успешной адаптации.

Рекомендации:

  1. Поддерживайте становление ребенка учеником. Если вы будете заинтересованы в его делах, показывая серьезное отношение к достижениям, это поможет первокласснику обрести уверенность, которая поможет быстрее привыкнуть к новым условиям.
  2. Поддерживайте ребенка во всех трудностях, с которыми он столкнется в школе. Дайте ему осознать, что каждый может ошибаться, но это не значит, что нужно сдаваться.
  3. Поддержите первоклассника в его желании добиться успеха. В каждой работе обязательно найдите, за что можно было бы его похвалить. Помните, что похвала и эмоциональная поддержка («Молодец!», «Ты так хорошо справился!») способны заметно повысить интеллектуальные достижения человека. И если вы хотите, чтобы из него вырос спокойный и уверенный в себе человек, обязательно хвалите его.
  4. Помните, что каждый ребенок индивидуален. Не нужно сравнивать успехи своего малыша с другими и тем более приводить ему в пример кого-то. Такое поведение приведет лишь к снижению уверенности в себе и страхам перед учебой.
  5. Несмотря на то, что учеба полностью меняет ритм жизни, сделайте так, чтобы у ребенка оставалось время для игр и отдыха. Правильная организация времени поможет больше успеть.
  6. Не игнорируйте проблемы, которые возникают в начале школьной жизни. Например, если у ребёнка проблемы с речью, начните посещать логопеда, чтобы избавиться от них до конца первого класса.
  7. Если поведение ребенка дает вам повод для беспокойства, поговорите об этом с учителем или психологом.

Социальная адаптация

Личностная, или социальная, адаптация связана с желанием и умением ребенка принять новую роль — школьника и достигается целым рядом условий.

  1. Развитие у детей умения слушать, реагировать на действия учителя, планировать свою работу, анализировать полученный результат — то есть умений и способностей, необходимых для успешного обучения в начальной школе.
  2. Развитие умения налаживать контакт с другими детьми, выстраивать отношения со взрослыми, быть общительным и интересным для окружающих — то есть умений, позволяющих устанавливать межличностные отношения со сверстниками и педагогами.
  3. Формирование умения правильно оценивать свои действия и действия одноклассников, пользоваться простейшими критериями оценки и самооценки.

Рекомендации:

  1. С началом школьной жизни, у первоклассника появляется новый авторитет — учитель. Уважайте мнение ребенка о нем, не допускайте при нем никакой критики школы или учителя.
  2. Серьёзно относитесь к трудным и конфликтным ситуациям у ребёнка в школе; внимательно выслушивайте, помогайте в разрешении. Помните, что детские проблемы не проще взрослых. Конфликт с учителем или сверстником по эмоциональному напряжению и последствиям может оказаться более тяжелым, чем конфликт взрослого члена семьи с начальством на работе.

 

Бесінші сынып оқушыларына бейімделу

Психологтың ұсыныстары

 

Орта мектептегі оқу жағдайына бейімделу кезеңінде туындайтын негізгі мәселелер

Кез келген мұғалім дерлік бесінші сыныптың басталуы бала үшін ғана емес, мұғалімдер мен ата-аналар үшін де қиын кезең екенін айтады.

Көптеген мәселелер бар және олар тек оқу-тәрбие үрдісімен ғана шектелмейді, сонымен қатар жалпы мектептегі өмірді ұйымдастырумен де байланысты. Әр мектеп күрделі және бірегей «ағза» болғанымен, осы кезеңде оқушылардың басынан өткен көптеген қиындықтар ұқсас.

Осылайша, көп жағдайда бесінші сынып оқушыларының өздері мектептің қиындағанын көрсетеді, себебі:

  • әртүрлі мұғалімдердің көп болуы (оларды есте сақтау керек, әрқайсысының талабына үйрену керек);
  • әдеттен тыс кесте (жаңа тәртіп);
  • қалай орналасқаны белгісіз көптеген жаңа оқу кабинеттері (тіпті жаңа орта мектеп ғимараты);
  • сыныптағы жаңа балалар (немесе жаңа сыныптағы өзім);
  • жаңа сынып жетекшісі;
  • орта мектепте біз тағы да ең кішіміз, ал бастауыш мектепте біз үлкен болдық;
  • жоғары сынып оқушыларымен проблемалар (мысалы, асханада немесе дәретхана бөлмесінде).

Бесінші сынып оқушыларының мектеп өміріндегі қиындықтардың ішінде ата-аналар сауалнамаларында мыналар жиі көрсетіледі:

  • жұмыс қарқынының артуы: тез жаза алмайтын балалардың конспектілеуге уақыты болмайды;
  • сабақта да, үйде де жұмыс көлемінің артуы;
  • жұмысты жобалауға жаңа, әдеттен тыс талаптар;
  • қосымша әдебиеттер мен жұмыстарды өз бетінше табу қажеттілігі

 

Бесінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық ерекшеліктері

Бесінші сынып оқушыларының жасын бастауыш мектептен ерте жасөспірімдікке өтпелі кезең деп атауға болады. Психологиялық тұрғыдан бұл жас кіші жасөспірімнің негізгі тұлғалық жаңа формациясы – ересектік сезімін біртіндеп меңгерумен байланысты.

Өзін-өзі тануға апаратын жол күрделі, өзін жеке тұлға ретінде табуға деген ұмтылыс балаға бұрын үйреншікті түрде әсер еткен әрбір адамнан, ең алдымен, отбасынан, ата-анасынан алшақтау қажеттілігін тудырады. Сырттай бұл иеліктен шығару көбінесе негативизмде көрінеді — ересектердің кез келген ұсыныстарына, пікірлеріне, сезімдеріне қарсы тұруға ұмтылу. Ересектермен қақтығыстардың саны осыдан. Сонымен қатар, негативизм иеліктен шығару механизмінің негізгі түрі болып табылады, сонымен қатар жасөспірімнің өзіндік бірегейлігін іздеудің, өз Менін танудың бастамасы болып табылады.

Бұған жасөспірімдердің құрдастарымен сенімді және достық қарым-қатынас орнатуға көңіл бөлуі де ықпал етеді.

Мектеп оқушысының психикалық даму ерекшеліктері (10-11 жас)

Интеллектуалды даму:

когнитивті дамудың нақты операциялық кезеңі;

  • логикалық ойлау қабілеті;
  • теориялық ойлауды дамыту (түсініктерде ойлау);
  • ойлау нақтыдан мүмкінге қарай біршама кеңейді, бірақ шындық бастапқы нүкте болып қалуы керек.

Баладан өз пікірін фактілерге қайшы келетін қандай да бір гипотетикалық немесе жорамалға негіздеуді сұрағанда, бала қиындықтарға тап болады.

Психикалық даму:

  • бастауыш мектеп жасының соңына қарай балада рефлексия, озбырлық, өзін-өзі реттеу сияқты жаңа формациялар қалыптасуы керек;
  • өзін-өзі бағалау дағдарысы кезеңі. Теріс өзін-өзі бағалаудың саны күрт өседі;
  • мотивациялық дағдарыс. Әлеуметтік жағдайдың өзгеруі студенттің ішкі жағдайының өзгеруіне әкеледі: өзіне қанағаттанбау, оқу нәтижелерін бағалаудағы сыншылдық, оқуға деген қызығушылық пен ынтаның төмендеуі.

Физикалық даму:

  • бұл жастағы балалардың денсаулығы, әдетте, жақсы. Олар 9-10 сағат ұйықтайды, жақсы ұйықтайды, оңай оянады;
  • Дененің тірек-қимыл аппаратының дамуы жалғасады. Дегенмен, бұлшықеттер қазірдің өзінде жақсы дамыған. Қозғалыс үйлесімдірек болады;
  • Жүрек-тамыр жүйесінің қалыптасуы жалғасуда. Жүрек соғу жиілігі айтарлықтай тұрақты;
  • шартты рефлекстердің қалыптасу жылдамдығы артады, рефлекстер мен зейін тұрақты болады.

Әлеуметтік бейімделу:

  • өзін-өзі бағалау дағдарысы және теріс өзін-өзі тұжырымдамасы көбінесе нашар әлеуметтік бейімделуге әкеледі және ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасқа теріс әсер етеді (жанжал, агрессивтілік);
  • достық өзара ләззат көзі ретінде емес, ұзақ уақыт бойы болатын өзара әрекеттесу ретінде қабылданады. Қақтығыстардың негізі жеке қасиеттердегі айырмашылықтар сияқты.

Мектеп психологының ата-аналарға ұсыныстары

  • Баланың бастауыш мектепке көшу кезінде кездесетін қиындықтарын түсініп, оны бірте-бірте дербестікке дағдыландыра отырып, оның есейгендігінен бас тартуын сылтауратып, сабаққа дайындалу кезінде баланың көмегінен бас тартпаңыз.
  • Баланы өз жұмысын ұйымдастыруға үйрету (күнделік жүргізу, үй тапсырмасын жоспарлау, жұмыс орнын дайындау, мектепке қажеттінің бәрін жинау).
  • Балаға барлық пән мұғалімдерінің және сынып жетекшісінің фамилиясын, атын, әкесінің атын есте сақтауға көмектесіңіз.
  • Баланың өз жасына сәйкес оңтайлы күн тәртібін сақтауын қамтамасыз ету.
  • Баланың мектепке деген оң көзқарасын қалыптастыру үшін ешқашан баламен мұғалімдерді талқыламаңыз.
  • Баланың сабақтан бос уақытында толық демалуы үшін қажетті жағдай жасау (бассейнге, спорт алаңдарына бару, таза ауада серуендеу және т.б.).
  • Балаңызға сеніңіз, оның нақты мүмкіндіктеріне сүйеніңіз, оған үйде эмоционалды жайлылық беріңіз.

 

 

 

 

 

Адаптация пятиклассников

Рекомендации психолога

 

Основные проблемы, возникающие в период адаптации к условиям обучения в средней школе

Практически любой учитель скажет, что начало пятого класса — сложный период, и не только для ребенка, но и для учителей, и для родителей.

Проблем много, и они не ограничиваются рамками учебного процесса, но связаны и с организацией жизни в школе в целом. И хотя каждая школа — сложный и своеобразный «организм», но многие трудности, переживаемые учениками в этот период, похожи.

Так, в большинстве случаев сами пятиклассники указывают, что в школе стало сложнее, потому что:

  • очень много разных учителей (их надо запомнить, привыкнуть к требованиям каждого);
  • непривычное расписание (новый режим);
  • много новых кабинетов, которые неизвестно как расположены (или даже новое здание средней школы);
  • новые дети в классе (или я сам в новом классе);
  • новый классный руководитель;
  • в средней школе мы снова — самые маленькие, а в начальной были уже большими;
  • проблемы со старшеклассниками (например, в буфете или в туалетной комнате).

Среди трудностей школьной жизни пятиклассников в родительских анкетах наиболее часто указываются:

  • возросший темп работы: дети, не умеющие быстро писать, не успевают конспектировать;
  • возросший объем работы, как на уроке, так и дома;
  • новые, непривычные требования к оформлению работ;
  • необходимость самостоятельно находить дополнительную литературу и работать с ней.

Возрастные психологические особенности пятиклассников

Возраст детей пятого класса можно назвать переходным от младшего школьного к младшему подростковому. Психологически этот возраст связан с постепенным обретением чувства взрослости — главного личностного новообразования младшего подростка.

Путь осознания себя сложен, стремление обрести себя как личность порождает потребность в отчуждении от всех, кто до этого привычно оказывал на ребенка влияние, и в первую очередь — от семьи, от родителей. Внешне это отчуждение зачастую выражается в негативизме — стремлении противостоять любым предложениям, суждениям, чувствам взрослых. Отсюда такое количество конфликтов со взрослыми. При этом негативизм — первичная форма механизма отчуждения, она же является началом поиска подростком собственной уникальности, познания собственного Я.

Этому же способствует и ориентированность подростков на установление доверительно-дружеских отношений со сверстниками.

Особенности психического развития школьника (10-11 лет)

Интеллектуальное развитие:
конкретно-операционная стадия когнитивного развития;

  • способность к логическим рассуждениям;
  • развитие теоретического мышления (мышление в понятиях);
  • мышление несколько расширилось по направлению от конкретного к возможному, но отправной точкой все, же должна оставаться реальность.

Ребенок испытывает затруднения, когда ему предлагают исходить в своих рассуждениях из какого-либо гипотетического или противоречащего фактам предположения.

Психическое развитие:

  • к концу младшего школьного возраста у ребенка должны сформироваться такие новообразования, как рефлексия, произвольность, саморегуляция;
  • период кризиса самооценки. Резко возрастает количество негативных самооценок;
  • мотивационный кризис. Смена социальной ситуации ведет к изменению внутренней позиции ученика: недовольству собой, критичности в оценки результатов учебы, снижению интереса и мотивации к учебе.

Физическое развитие:

  • дети в этот возрастной период обладают, как правило, хорошим здоровьем. Спят 9-10 часов, хорошо засыпают, легко просыпаются;
  • продолжается развитие костно-мышечной структуры тела. Однако мышцы уже достаточно хорошо развиты. Движения становятся более координированными;
  • продолжается формирование сердечно-сосудистой системы. Частота сердечных сокращений достаточно устойчива;
  • увеличивается скорость образования условных рефлексов, рефлексы и внимание становятся более устойчивыми.

Социальная адаптация:

  • кризис самооценки, негативная Я-концепция зачастую влекут за собой плохую социальную адаптацию, негативно отражаются на взаимоотношениях со взрослыми и сверстниками (конфликты, агрессивность);
  • дружба воспринимается не в качестве источника взаимных удовольствий, а как серия взаимодействий, происходящих в течение длительного периода. Основой конфликтов представляются различия в личностных характеристиках.

 

Рекомендации школьного психолога родителям

  • Понимать трудности, с которыми сталкивается ребенок при переходе в основную школу, и, постепенно приучая его к самостоятельности, не отказывать ребенку в помощи при подготовке к уроку, мотивируя отказ тем, что он уже вырос.
  • Научить ребенка организовывать свой труд (вести дневник, планировать выполнение домашнего задания, подготовить рабочее место, собрать все необходимое для школы).
  • Помочь ребенку запомнить все фамилии, имена, отчества учителей-предметников и классного руководителя.
  • Обеспечить соблюдение ребенком оптимального для его возраста режима дня.
  • Никогда не обсуждать с ребенком учителей, формировать положительное отношение ребенка к школе.
  • Создать необходимые условия для полноценного отдыха ребенка в свободное от учебы время (посещение бассейна, спортивных площадок, прогулки на свежем воздухе и т. д.).
  • Верить в своего ребенка, опираться не его реальные возможности, обеспечить ему эмоциональный комфорт дома.

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың негізгі қиындықтарының бірі оларды тәрбиелеу процесінде жатыр.

Көбінесе ата-аналар мұндай баланың өзін қалай ұстайтынын білмейді. Дамудағы ауытқулар ерекше қажеттіліктері бар балалардың ғана емес, бүкіл отбасының проблемасы болып табылады.

Оның дүниеге келуі өмірдің барлық қалыпты бағытын өзгертеді. Көбінесе ата-ананың мұндай баланың мінез-құлық үлгілерін білмеуі оның ұзақ уақытқа бейімделуінің, оқшаулануының және кемсітуінің негізгі себебі болып табылады.

Бүгінгі таңда жиі кездесетін диагноздардың бірі балалардағы психикалық дамудың тежелуі (бұдан әрі – МДП) – баланың психикалық функциялары мен дағдыларының қалыптасуы мен дамуының бұзылуы, жалпы психикалық даму нормасынан артта қалу немесе оның кез келген түрі. жеке функциялар.

Атап айтқанда, психикалық дамуы тежелген балаларға ақыл-ойдың дамымауы (немесе кеш дамуы) ғана емес, сонымен қатар баланың эмоционалды-еріктік сферасының бұзылуы, интеллектуалдық өсуінің кешігуі де жатады.

Ең алдымен не нәрсеге назар аудару керек:

  1. психоэмоционалдық салада құрбыларынан артта қалу: әдетте, өзін-өзі ұстай алмаудан, көңіл-күйдің күрт өзгеруінен, оқшауланудан және шамадан тыс эмоционалды ұялшақтықтан көрінеді;
  2. зейінді шоғырландыру проблемалары: бала қандай да бір іс-әрекетке зейінін аудара алмайды, жиі алаңдап, басқа нәрсеге ауысады, ұзақ уақыт бойы басқа іспен айналыса алмайды;
  3. есте сақтау қабілетінің дамуындағы ауытқулар: құрбыларына тән танымдық белсенділік жоқ, өтілген материалды, ойын ережелерін тез ұмытады, т.б. Ойын әрекетінде бала бір сарынды әрекеттерге бейім, сюжеті әралуан емес, тура келеді;
  4. сөйлеу дағдыларын дамыту проблемалары: нашар сөздік қорында көрінеді;
  5. жалпы дамудың артта қалуы, ойлау процесі дағдыларының болмауы.

Балалардағы ақыл-ой кемістігінің себептері әртүрлі факторларды қамтуы мүмкін:

  1. баланың туа біткен ауруларының салдарынан бас миының зақымдануы, қалыпты дамуының бұзылуы;
  2. ананың жүктілік кезіндегі қиындықтары, қиын босану;
  3. ананың созылмалы аурулары, жүктілік кезінде алкогольді, психотроптық препараттарды және т.б. тұтыну;
  4. тұқым қуалайтын факторлар да балаларда ақыл-ой кемістігінің дамуын жиі тудырады;
  5. қолайсыз үй жағдайлары, білім беру проблемалары, нашар күтім немесе толық қараусыздық.

 

 

Дамудың кешігуінің себептерін анықтау үшін кешенді тексеруден өту керек.

Балалардағы ақыл-ой кемістігінің белгілері әдетте 5 жаста анықталады. Көп жағдайда ата-аналар бала 7-8 жасқа толғанда, мектеп үлгерімінде алғашқы қиындықтар туындаған кезде мамандардың кеңесіне жүгінеді. Дегенмен, ақыл-ойдың артта қалуын әлдеқайда ертерек диагностикалау ұсынылады.

ЕГЕР СІЗ балада моториканың немесе сөйлеудің дамуының баяулауын, есте сақтау және зейін проблемаларының пайда болуын байқасаңыз, егер сіз балабақшада оқу бағдарламасын меңгеруде қиындықтарға тап болсаңыз, онда, ең алдымен, сіздің нәрестеңізге көрсетілген. ақыл-ой кемістігі диагностикасы.

Төмендегі сілтеме арқылы ақыл-ой кемістіктерін ерте кезеңде анықтау үшін мамандардың кеңесіне жазылуға болады: https://malahit24.kz

Ақыл-ой кемістігі диагнозы дәл қойылған кезде дәрігер әр баланың даму ерекшеліктеріне сәйкес жеке таңдалған емді дайындайды. Оңалту бағдарламасы кешенді болуы керек, көмек тек дәрігерлер мен мамандардан ғана емес, ата-аналардан да көрсетілуі керек.

Отбасындағы атмосфера негізгі рөл атқарады. Балалардағы психикалық дамудың тежелуін емдеудің қолайлы нәтижесі үлкендердің мінез-құлқы мен көзқарасына байланысты.

Мұндай балалар ерекше көзқарасты қажет ететінін әрқашан есте ұстауымыз керек. Сіз балаңызды мүмкіндігінше жиі мақтап, оны ынталандыруыңыз керек, ата-ананың қолдауы оған сенімділік береді. Қарым-қатынас жасаңыз, әрқашан және барлық жерде балаңызбен көргеніңізді талқылауға тырысыңыз, одан алған әсері туралы сұраңыз, әзілдесіп, бірге күліңіз, үйіңізде тек жақсы көңіл-күй болсын. Нәтижеге жету көп уақытты қажет етпейді. Уақыт өте келе, сіздің балаңыз міндетті түрде құрдастарын қуып жетеді және барлық қиындықтар артта қалады.

 

 

 

Дети с особыми образовательными потребностями

 

Одна из главных трудностей детей с особыми образовательными потребностями (далее — ООП) заключается в процессе их воспитания.

Часто родители не знают, как ведёт себя такой ребёнок. Нарушение в развитии – это проблема не только самих детей с ООП, но и всей семьи.

Его рождение изменяет весь привычный ход жизни. И часто именно неосведомлённость родителей о моделях поведения такого ребёнка является основной причиной в его продолжительной дезадаптации, изоляции и дискриминации.

Одним из распространенным на сегодня диагнозом является задержка психического развития (далее — ЗПР) у детей —  нарушение в формировании и развитии психических функций и навыков ребенка, отставание от нормы психического развития в целом, или каких-либо его отдельных функций.

В особенности детей с ЗПР входит не только психическое недоразвитие (или замедленное развитие), но также и нарушения эмоционально-волевой сферы ребенка, задержки в интеллектуальном росте.

На что стоит обратить внимание прежде всего:

  1. отставание от сверстников в психоэмоциональной сфере: как правило, проявляется в отсутствии самоконтроля, серьезных перепадах настроения, замкнутости и излишней эмоциональной стеснительности;
  2. проблемы с концентрацией внимания: ребенок не способен концентрироваться на каком-либо занятии, часто отвлекается и переключается на что-то другое, при этом и другое занятие не способно занять на длительное время;
  3. проблемы с восприятием окружающей действительности: ребенок не узнает предметы, не распознает простые схемы и контуры рисунков;
  4. отклонения в развитии памяти: отсутствует познавательная активность, свойственная ровесникам, быстро забывает пройденный материал, правила игр и т.п. В игровой же деятельности ребенок склонен к однообразным действиям, сюжет не отличается разнообразием, прямолинеен;
  5. проблемы с развитием речевых навыков: проявляется в скудном словарном запасе;
  6. общее отставание в развитии, отсутствие навыков мыслительного процесса.

Причины ЗПР у детей могут включать в себя различные факторы:

  1. поражения головного мозга вследствие врожденных заболеваний ребенка, нарушение нормального развития;
  2. проблемы матери во время беременности, сложные роды;
  3. хронические заболевания матери, употребление спиртных напитков во время беременности, психотропных препаратов и т.п.;
  4. наследственные факторы также нередко становятся причиной возникновения ЗПР у детей;
  5. неблагоприятные условия дома, проблемы с воспитанием, плохой уход или полная безнадзорность.

Для выявления причин задержки развития необходимо пройти комплексное обследование.

Симптоматика ЗПР у детей, как правило, выявляется на 5 году жизни. В большинстве случаев родители обращаются за консультацией к специалистам, когда ребенку исполняется 7-8 лет, при возникновении первых проблем со школьной успеваемостью. Однако рекомендуется проводить диагностику ЗПР гораздо раньше.

ЕСЛИ ВЫ ЗАМЕТИЛИ замедления темпов развития моторики или речи у ребенка, появление проблем с памятью и вниманием, если обнаружились трудности с усвоением обучающей программы в детском саду, то, скорее всего, Вашему малышу показана диагностика ЗПР.

На консультацию к специалистам для выявления ЗПР на ранней стадии можно записаться по следующей ссылке: https://malahit24.kz

Когда точно ставится диагноз «Задержка психического развития», врач составляет индивидуально подобранное лечение в соответствии с особенностями развития каждого ребенка в отдельности. Программа реабилитации должна носить комплексный характер, помощь оказываться не только со стороны врачей и специалистов, но и со стороны родителей.

Атмосфера в семье играет основополагающую роль. Благоприятный исход лечения ЗПР у детей во многом зависит от поведения и настроя взрослых.

Нужно всегда помнить, что такие дети требуют особого подхода. Нужно как можно чаще хвалить ребенка, подбадривать, поддержка родителей придаст ему уверенности. Общайтесь, старайтесь всегда и везде обсуждать с ребенком увиденное, спрашивайте его о впечатлениях, шутите и вместе смейтесь, и пусть только хорошее настроение будет в вашем доме. Результат не заставит себя долго ждать. Со временем Ваш ребенок обязательно догонит сверстников, и все трудности останутся далеко позади.

ru_RURussian